با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ فانی: سهم آموزشی بودجه عمومی دولت باید تا مرز 26درصد برسد
زیارت عاشورا

خبرگزاری پانا+

وزیر آموزش و پرورش کشور با بیان اینکه لازمه توسعه پایدار در کشور توجه جدی به آموزش و پرورش است،گفت:سهم آموزش عمومی دولت تا سال 2030 باید تا مرز 25 تا 26 درصد برسد.

به نفل از پانا:علی اصغر فانی در گردهمایی معاونین وزارت و مدیران کل آموزش و پرورش کشور به میزبانی تبریز،اظهار داشت:با تلاش های مسئولین دولت یازدهم توفیقات خوبی داشتیم و امید است در پناه موفقیت های دولت در مسئله هسته ای آموزش و پرورش را از موفقیت های بیشتری بهره مند سازد.

وی به برگزاری اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور در هفته گذشته اشاره داشت و افزود:ارزیابی ها از اجلاس موثر بوده و سه هدفی را که بدنبال آن بود با حضور 750 رئیس آموزش و پرورش کشور بررسی شد.
 
فانی به برنامه ششم توسعه و سند تحول اشاره کرد و گفت:می پذیریم و قبول داریم که کلید تحول آموزش و پرورش در این سند زده شود و ریاست جمهوری در ابلاغیه های خود بر این موضوع تاکید دارند.
 
وزیر آموزش و پرورش راه توسعه یافتگی کشور را در اموزش خلاصه کرد و افزود:سهم آموزش از بودجه عمومی دولت تا سال 2030 باید تا مرز 25 الی 26 درصد برسد.
 
بودجه آموزش و پرورش
 
وی خاطرنشان ساخت:قبل دولت نهم سهم آموزش و پرورش بیش از 15 درصد بوده که در طول دولت مهم و دهم به 1/9درصد کاهش پیدا کرده است.
 
فانی ادامه داد:در دولت یازدهم سهم بودجه 11/2 درصد بوده که شاهد افزایش 2/1 درصدی بوده ایم.
 
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بدون افزایش بودجه دولت اتفاق خاصی در آموزش و پرورش نخواهد افتاد،تاکید کرد:سهم اموزش باید در برنامه ششم اصلاح اساسی شود که توجه مجلس شورای اسلامی ضروری می طلبد.
 
وی با اشاره به اینکه برنامه های قبلی دولت برای آموزش و پرورش فقط در حد تکلیف بود،تصریح کرد:باید برنامه های با منبع همراه باشد تا به نتیجه و سرانجام برسد.
 
رتبه بندی معلمان
 
فانی از تصویب 3هزار میلیارد ریال برای رتبه بندی معلمان خبر داد و ازصدور احکام رتبه بندی معلمان در مهر ماه امسال خبر داد.
 
وزیر آموزش و پرورش کشور بحث مهر امسال را حساس ترین مهر بعد از انقلاب عنوان کرد و افزود:امسال 38هزار معلم بازنشته می شود و این در حالی است که هیچ نیروی انسانی به سیستم آموزش و پرورش اضافه نمی شود.
 
وی گفت:برای اینکه فارغ التحصیلان مراکز دانشگاه فرهنگیان زودتر وارد سیستم شود و از مهرماه سال 95 آغاز بکار کنند دو ترم تابستانی به صورت متوالی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.
 
اضافه بودن معلمان متوسطه دوم
 
وی به اضافی بودن معلمان در دوره متوسطه دوم اشاره کرد و افزود:1/4 نیروی متوسطه امسال مازاد بوده این در حالی است که در دوره ابتدایی با کمبود نیرو مواجه هستیم.
 
فانی به مسکن مهر اشاره کرد و گفت:متاسفانه برای این شهرک ها مدرسه در نظر گرفته نشده است و به سبب جابه جایی جمعیت و تراکم دانش آموز در برخی مناطق نیاز به ساخت 250 مدسه است.
 
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای مهر امسال هیچ کمبودی از لحاظ نیروی انسانی،فضای آموزشی و تامین کلاس وجود ندارد،اذعان داشت:در دولت تدبیر و امید همکاری شهرداری ها با آموزش و پرورش مثال زدنی است.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 21 مرداد 1394برچسب:, | 13:25 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |